A true friend is one who thinks you are a good egg even if you are half-cracked.

Tja!
 
Har haft sjukt mycket att göra sedan vi kom hem från husvagns semestern och på något konstigt sätt känns det väldigt skönt att vara hemma. Har umgåtts med min bästis non stop sedan jag kom hem måndag kväll men idag lämnade hon stan för jobb, sadface.
 
I måndags for vi på Bilbingo, PRO på gång? Nej men det var faktiskt råååligt!
 
I tisdags följde jag med till hennes stuga, lärde mig att ro fast hjärnan gick på högvarv för att lära sig med vilken paddel (heter det så?) man skulle dra med om man ville åt vänster eller höger. Tror inte det är någon bra idé att lära sig att ro samtidigt som man ska ta körkort...hjärnan blir lite messed up. Resten av tiden åt vi och körde frågesport, jag vann! BOOOYAH!
På eftermiddagen led vi oss igenom Captain America.
 
Onsdagen tänkte vi träna bort allt vi stoppat i oss dagen innan så vi drog på gymmet för en seriös satsning på mördar workout men hamnade på yoga mattorna och hungrade efter mat. Fast några kalorier vart brända den dagen!
På kvällen skrattade vi oss igenom This Means War, och britten segrade över amerikanen ( i våra hjärnor)
 
Det var mina tre senaste dagar i en kort sammanfattning!
 
Imorron blir det gym och resväske skattjakt då en ny resväska ska inskaffas till Turkiet resan!
9 dagar kvar!
 
Till sist vill jag bara säga att jag är så enormt glad för din skull, det gör mig glad när du får den där fåniga minen när han smsar. Det gör mig ännu gladare att han kämpar för dig, för det förtjänar faktiskt du<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0