You loved me, and I froze in time.

Håller mig rätt sysselsatt dessa dagar.
Ibland känner jag att jag har lite för mycket på mitt schema och får gå någon slags snäv balansgång mellan att stressa upp mig över allt eller att försöka vara effektiv.
 
Körkort ska fixas, måste hålla uppe mina betyg i skolan, och matten hänger som ett mörkt regn och åskmoln över mig vissa dagar men jag försöker intala mig själv att jag inte kan göra allt på en gång utan den får vänta tills körkortet är fixat, så jag kan lägga fokus på den.
 
Annars så är det ganska lugnt faktiskt...eller vadå annars det är ju mitt liv vi pratar om, det är aldrig annars lugnt haha. Förutom när jag sover då.
 
Imorron blir det middag och match på Olles med tjejerna, det ska bli roligt.
 
Torsdagshumor hahah...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0