We are the fire burning in the wild.

Idag har varit en bra dag!
 
När jag gick ut igenom dörren imorse luktade det så friskt ute och solen sken så jag kunde inte göra annat än att känna mig glad och positiv, vilket känns som att det är länge sedan jag gjorde:)
 
Inget i skolan gick mig på nerverna och dagen rullade på.
 
Ihelg vill jag bara känna mig fri och ha roligt.
Förhoppningsvis blir det en utgång och det känns jätteroligt!
 
Imorron blir det en sväng förbi Evve och fira henne så det blir också kul:)
 

“To dance is to reach for a word that doesn’t exist,

To sing the heartsong of a thousand generations,

To feel the meaning of a moment in time.”


- Beth Jones


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0