Here we go!

Dagen innan Luleå, två dagar till Ayia Napa.
NU KÖR VI BRUDAR!!!
 
I ca 150 dagar har vi längtat till denna dag och jag själv har ibland glömt bort att vi faktiskt bokade den här resan för så länge sedan. Men nu sitter jag här och skriver dagen innan det bär av.
 
Helt sjukt egentligen, hur snabbt hela år tre på gymnasiet har gått och nu är det faktiskt över. Alla skolarbeten har lämnats in och betygen sätts på måndag medan vi steker i Napa.
 
Men nu väljer jag att ta dagarna som de kommer för att riktigt kunna ta in allt som kommer hända, för detta kan möjligen vara vår sista resa tillsammans. 
 
Imorgon bär jag och Nathis av till Luleå och det ska bli jätteroligt. Ska få träffa den jag längtat efter nog länge nu och jag hoppas på en jättebra dag. Och dagen efter det kommer alla brudarna till Lulää och så bär det av till Kallax för flyget!!!
 
Ha det bra för det ska jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0